Întrebari și răspunsuri

Dacă reprezinți o companie

1. De ce trebuie să creez un cont de companie pentru ca angajații mei să poată vedea scrisorile?

Crearea contului de către un reprezentant al companiei reprezintă un gaj pentru seriozitatea angajaților și scăderea riscului ca unele scrisori adoptate să rămână fără cadouri.

2. Pot distribui link-ul pentru crearea contului de utilizator și altor persoane care nu sunt angajați ai companiei?

Link-ul pentru acces pe platforma scrisoripentrumoscraciun.ro nu trebuie dat în afara companiei tale.

3. Pot fi partener cu mai multe organizații prezente în proiect și să văd scrisorile lor?

Poți da acces angajaților tăi la scrisorile mai multor organizații prin trimiterea de cereri de afiliere către organizațiile cu care dorești să colaborezi. După acceptarea cererii de către un ONG, angajații tăi pot vedea toate scrisorile organizației respective.

4. Cum pot contacta o organizație parteneră?

După afilierea cu o organizație vei vedea și datele de contact ale acesteia, astfel încât puteți comunica direct.

Dacă reprezinți o organizație

1. Ce reprezintă "Cod organizație"?

Codul organizației este un o secvență de 2-4 caractere care permite să se facă legătura între pozele scrisorilor și datele fiecărui copil în parte și, în același timp, să fie asigurat faptul că fiecare fișier este unic în sistem. Recomandăm ca acest cod să fie abrevierea numelui organizației.

2. Ce reprezintă secţiunea "Mesaje"?

Mesajul pe care îl completezi în această secțiune va fi transmis automat donatorilor-Moși Crăciun, prin care îi anunți si unde trebuie să fie livrat cadoul pregătit.

3. Există limită de încărcare de scrisori?

Nu există o limită, poți încărca oricât de multe scrisori dorești.

Ești angajatul unei companii?

1. De ce trebuie să-mi creez un cont?

Prin crearea contului îți dai acceptul de a utiliza platforma scrisoripentrumoscraciun.ro sub incidența Termeniilor și Condițiilor în vigoare.

2. Pot distribui prietenilor mei link-ul de acces în platformă, chiar dacă nu sunt angajați ai aceleiași companii?

Link-ul nu trebuie distribuit către persoane care nu sunt angajate ale aceleiași companii.

3. Pot contribui mai multe persoane la cumpărarea unui singur cadou?

Da, mai multe persoane pot contribui la cumpărarea unui singur cadou. Chiar dacă o echipă sau un grup de colegi aleg o scrisoare, contul trebuie creat pe numele persoanei care reprezintă grupul.

4. Cum aflu ce măsură poartă la pantofi/ haine copilul a cărui scrisoare am ales-o?

Măsurile copiilor sunt centralizate în această platformă în dreptul fiecărei scrisori, dar le vei primi și în emailul de confirmare că ești Moș Crăciun-ul lui.

5. Câte obiecte din scrisoare pot cumpăra?

Nu trebuie să cumperi toate obiectele pe care copilul le-a cerut în scrisoare, dar te rugăm să achiziționezi cel puțin trei obiecte sau să împarți scrisoarea cu alt coleg pentru a putea îndeplini cât mai multe dintre dorințele copiilor. Te rugăm să cumperi cadouri care să nu depășească 3 cutii, iar în interior, dacă dorești, îi poți lasă o scrisoare copilului pentru care ai ales să devii Moș Crăciun.

6. Pot face cumpărături online?

Recomandăm să se evite cumpărăturile online, pentru a nu întâmpina situația ca produsele comandate să nu fie livrate la timp. Firmele de curierat sunt foarte aglomerate în această perioadă.

7. Pot trimite lucruri second-hand care corespund cerinţelor din scrisoare?

Te rugăm să nu trimiți lucruri folosite, chiar dacă se află într-o stare foarte bună.

8. Ce este recomandat să NU cumpăr copiilor?

Te rugăm să nu le cumperi copiilor: telefoane, laptop-uri, biciclete, tablete, produse perisabile, chiar dacă acestea au fost dorințele exprimate în scrisoare.

9. Cum știu că pachetul meu ajunge la copilul corect?

Pentru a te asigura că micuțul ales de tine primește cadoul pe care i l-ai pregătit, trebuie să printezi eticheta generată automat după adoptarea scrisorii și să o lipești pe colet.

Daca ai intrebari sau neclaritati, poti trimite un e-mail pe adresa veronicamadalina.brinza@vodafone.com